2009. november 15., vasárnap

Ta-lány

Van ez a kép, szinte már szokásosan, az egyik kedvenc blogomról... Ha eltekintünk attól, hogy esetleg beállított, művésztermi fotóról van szó (sajnos nem láttam az egész albumot, nem lévén flickr-tag, de talán jobb is így, megmaradt az izgató kiváncsiság), és marad a talány:Egy bölcsész call-girlt látunk, akit sokáig várattak, és a mostani félévben mindig nála lévő barokk szöveggyűjtemény kölcsönkönyvtári kötetét olvasgatta, amíg a hájas, de puhafarkú bankárok berendelték a szalonba, hogy a mellei közül kanalazzák fel a crackkel elkevert félkilónyi kaviárt?
Egy copfos, de korpás hajú gimnáziumi tanár másodikos diákja - s egyben szeretője, és éppen papás-mamást... azaz próbaérettségit játszanak?
Egy fiatal egyetemista lány, aki szűz még, de mindig ilyen öltözékben ('vetkezékben') tanul a kollégiumi szobában, hogy megelőzze a barátnők ugratását, mikor szedi már fel azt a helyes tanársegédet?!
Szerinted?

9 megjegyzés:

Madama Tristesse írta...

Kettes.

Daniella írta...

Szerintem egyszerűen (?) fetisiszta, csak akkor jó neki, ha könyv is van a közelében és most csalódott, hogy a barátja nem érti meg.

NA írta...

Széles e világon nincs még egy akkora bölcsészcsaj-fétisistát mint te.
Sz@r lehet neked női szerző könyvét olvasni, mert közben tuti elkalandozol:-)

De a poszt qrva jó, gr. Nem is gondoltam, hogy ilyen jó az aktív humorod (is):-).

pável írta...

lebuktam (?) :P

és öreg írónőknél semmi elkaland!

G.d.Magister írta...

Azért ez a csaj igen jó, meg a fotó is. Remélem a harmadik opció... de az élet szar, úgyhogy biztos az egyes.

G.d.Magister írta...

Ja, azt a kezet észrevettétek jobboldalt?

NA írta...

Még, hogy észrevettük-e, Hát nem az a lényeg? Aztán percekig néztem, amíg észrevettem, hogy a képen rajta van valami csaj is:-)

pável írta...

tényleg, basszus

Hk írta...

Haha, nekem is csőlátásom van, fél centire nem siklott odébb a központi témától...:)))