2010. január 15., péntek

hiánypótlás - nesztek , irodalom

Drága feleim, mind a ketten-hárman, aki idetévednek megkergült rss-üknek hála: nem sok írnivalóm van, mert túl sokat meredek könyvek fölé (és sajnos ezen túl már csak kriglik fölé) - ráadásul bármiféle kézzelfogható, normális eredmény nélkül: szóval ha mégis megszaladna a klavim, akkor nem rejtem el a molyon vagy egyebütt, hanem idetoszom, hadd növevekedjék a digitális Sargasso tenger felszínén lebegő szeméthegy...

Na. Lobo (finoman) "kizsarolt" belőlem pár sort Spiróról - amire magamtól nem voltam képes 6 éve, illetve itt ajánlok még egy jófajta csángó izét. (Meg akad még, de kit érdekel.)

Amúgy meg csak szeretem látni a bookkake címkét a posztjaim alatt, ez előbb utóbb biztosan sok olvasót idevonz, még ha mást is kerestek az urak...

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon helyes, tessék írni.
A címke miatt úgyis csalódott tömegek fognak tolongani itt.

pável írta...

szia Nyuszi!

(off
Styxx a minap orrom alá nyomta röhögve egy régi kommented, miszerint én rádhajtottam... büszke lennék rá, de tényleg volt ilyen? :)
on

Névtelen írta...

Nem emlékszem. Hol?

pável írta...

hagyjuk :)

Hk írta...

Rss nélkül is idetalál az ember.
Minden linkre kattintásban ott a meglepetés esélye, hogy új bejegyzést találok.
A sörteszthez jó szomjat;)

pável írta...

volt :)

Madame Tristesse írta...

Hölgyek már ne is tévedjenek ide, hanem keressenek mást? Hát jó. :) Kriglik helyett ajánlom a boros poharakat.