2010. január 1., péntek

'09 dec.-i könyvespolc

Annyit olvastam Hrabalt, hogy már unalmasnak találtam, meg akadt egy gyenge svéd is, meg méltatlanul vegyes színvonalú Kertész 80 emlékkötet, meg sajnos találkoztam a HolokauKertész-iparral (novelláskötetet szétszedni és úgy újra kiadni? nagyon magyar). Akadt kissé modoros Márai, rettenetes és kellemes női lektűr, megismerkedtem Maigret felügyelővel, igen szimpatikusnak találtam, bár a szerző kissé hülyének nézi az olvasót:  esélyünk sem volt  kitalálni a gyilkost, mert csak a legvégén mintegy kalapból húzta elő az utolsó infómorzsákat... A cseheket nem szeretem se jobban, se kevésbé mint eddig, vannak gyenge, és remek íróik... az rájuk nézve persze nem sok jót mond, hogy eddig a legméltóbb poszt-hrabali próza egy gdanski srác tollából született meg... Sőt, a lengyelek a mi pofánkba is bele merték mondani a tutit. Fecseghetnék még, de minek. Recik a könyvek mögött, klikk Pável molyos polcára.

Nincsenek megjegyzések: