2009. szeptember 14., hétfő

Amikor Frajdzsigmond néven foglalnak nektek asztalt...

(Megkésett jelentés egy blogtalitól.)
Legalábbis lehet, hogy a pincérsrác így írta le a nevet, amikor Bori asztalt foglalt... De az is lehet, hogy a szeme sem rebbent, elvégre ahol phnb évekig törzsgárdatag volt, az egy rejtői kocsmavilág lehetett egykor. (Vagyis nemrég, mert sajnos már nem blogos törzshely - még a blogok posztereit is lecserélték a falakon.)

Nagyon aranyosak voltak a lányok - talán csak egy volt nálam idősebb közülük, de ő is inkább velem egykorú, már szép családdal... és alig úsztam meg, hogy ne bácsizzanak le... legalábbis Borika nagyon igyekezett :)
Felemelő (de gáz, ilyet egy blogger nem írhat!) volt élő klasszikusokkal találkozni: agnust, kaminonsofőrt s főleg: zetor leilát... Sajnos sokat nem hallottam utóbbitól és -ról, mert a végén klikkesedtünk a hülye asztalok miatt, és nincs abszolút hallásom, de jó volt - addig elvoltam a söreimmel. Nem is rossz kocsma: csapolt Leffe Bruin, Heogaarden, mi kell még? Igen, ilyen csudabloggerek.

8 megjegyzés:

puglia írta...

késő este...
"az első kényszerszaporítás helyén álló bencés templom"

pável írta...

nem értem, de teccik

puglia írta...

(kenyérszaporítás)

pável írta...

ez egy másik blogba való :)

NA írta...

Na és a mi sörözésünk? Papírsárkány vagy, csak a szád nagy, de sehogy se érsz rá. Bezzeg az a nyálgép Nick Hornby kedvéért fogadjuk, hogy még egy Arsenal meccsset is végigásítoznál valami flancos guardienes VIP páholyban guinesezve:-)

pável írta...

megyünk!
csak a napokban, khm, elteltem alkohollal... és visszafogom magam, már a hallatára is...

NA írta...

Részemről bambi is OK. Csak azért pörgetem, mert az idő nem nekem dolgozik. No para, semmi misztikus, avagy tragikus dolog, csak lassan tényleg elveszíti a "frissesség erejét" elcsépelt reklámközhely:-( már ha egyáltalán rendelkezett ilyesmivel.

pável írta...

ha megyünk druszával "kisbelgiumba", szólok, jó?