2009. augusztus 11., kedd

idézettel kezdeni

"Vajon az énblog az emberek közti kommunikáció csődje, a személyiség csődje vagy mindkettő, netán valami egészen más?
... Megfigyelhető tendencia, hogy a blogger annál szűkszavúbb minél többen olvassák. Eleinte nagyon merész, később visszafogja magát, fedezékbe menekül, furcsa módon egyre beljebb tolja a határokat, szóval a sokat emlegetett "blogmenedék", a "lelki sport", "a blogom a pszichológusom" tézise megdőlni látszik...
gyanúm szerint egyszerűen csak arról van szó, hogy mindannyian intézményt szeretnénk kreálni magunkból csak irl gyávák vagyunk hozzá..."

Na, legközelebb vagy énbloggá alakulok, vagy eldől, blogszemle leszek-e.

2 megjegyzés:

Izolda írta...

Szerintem akkor válnak a blogok egyre szűkszavúbbá, ha a tulaj pl. időközben boldog lesz. :)
Hány blog nem azért indult el, mert volt vmi nyűgje a tulajnak?

Mademoiselle írta...

Jelen! Én akkor is boldog voltam, amikor indítottam, és most is nagyon boldog vagyok :-)

Nagyon örülök, hogy újra felvetted a kesztyűt SZfül!